تبلیغات
ورزش و سلامت 7 - حرکات و تمرینات پیلاتس برای عضلات شکم و باسن+ تصاویر

حرکات و تمرینات پیلاتس برای عضلات شکم و باسن+ تصاویر

 


اگر شروع به عضله سازی در بدن خود کنید احساس جوانی و زیبایی را به خود همراه دارد، تمرینات پیلاتس عملکردی بر روی تمامی اعضای بدن دارد.

 

حرکت اول

 

 

تمرینات پیلاتس برای عضلات شکم و باسن

به پهلو دراز بکشید ، کف دست راست را روی زمین بگذارید و سر خود را بر روی دستتان بگذارید.پای راست روی زمین و پای چپ را بلند کنید، سپس پای راست بالا بردید تا در کنار پای چپ قرار گیرد و نفس خود را نگه دارید ، دوباره به حالت اول برگردید.

این حرکت را در ۲ ست و هر طرف بدن را ۱۰ بار تکرار کنید.

 

 

 

حرکت دوم

 

تمرینات پیلاتس برای عضلات شکم و باسن

روی زمین دراز بکشید ، و لگن را ۹۰ درجه قرار دهید ، دست ها را در کنار ساق پا قرار دهید و  شانه را از روی زمین بلند کنید ، سپس دست ها را رو به عقب و پاها را رو به جلو بدون اینکه از زانو خم شود تا زاویه ۴۵ درجه حرکت دهید .
این حرکت را در ۲ ست و ۱۰ دفعه تکرار کنید.

 

 

حرکت سوم

 

 

تمرینات پیلاتس برای عضلات شکم و باسن

پاها را دراز کنید و روی پاشنه های پا و کف دست خود را نگه دارید ، در حرکت دوم پای خود را بالا ببرید و ۳ ثانیه صبر کنید و دوباره به حالت اول برگردید.این حرکت را در ۳ ست و ۵ دفعه تکرار کنید.



تاریخ : چهارشنبه 11 آذر 1394 | 12:18 ب.ظ | نویسنده : علیرضا جعفری | نظرات
.: Weblog Themes By VatanSkin :.